Kyckling!

Med Liiis å cully ska jag bjuda Linda på idag! :D Sen ska vi hitta på nå kul tänkte jag. Har inte kommit på vad än dock.. Men det löser sig! Sen vid en halv 4 bär det av till pappsen för lite jobb med min älsklingsflicka nr 1! Eller nej, hon kommer på delad förstaplats med Linda! :) Sen ska jag och mina 2 favoritflickor hitta på något bus. Kanske mata stjärtfåglarna, eller försöka sig på att grilla igen kanske! ;) PAX ATT INTE TÄNDA GRILLEN!!!!..........
Sen after work ska jag och min lilla äskling laga någon mysig midsag! Det var begravning igår och det var så himla fint, med ljus och en massa underbara sånger! Och två egenskrivna personliga dikter. Bättre kunde det inte blir. Och Malin o Lena hade också skrivit enormt fina dikter som dom läste på Mariagården. Det var en väldigt fin och sorgsen dag med blandade skratt och tårar, lycka och förtvivlan. 
Mamma ringde nyss. Vi får lunchsällis Linda! :)
nej nu lär jag bege mig!

Kommentarer
Postat av: jossan

jaha, e de svårast?? trodde de skulel va lättast.. =(( ååhh.. ja, jag vill jätte gärna plugga ihop..s ka skriva dom två första den 17 november..=) sen kartprovet den 8 december.. =) har satsat på att ha kortet innan nyår.. haha.. =) undra om jag lyckas? hur länge har du håltl på med kortet allt som allt alltså? mitt numemr e 0735101603. hör av dig om duy har lust att ses nån dag å kanske bläddra lite i böckerna?? =)) kram

2009-10-30 @ 13:32:27
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för maten och sällskapet älskling! :* <3

2009-10-30 @ 19:06:51
URL: http://lindas.blogg.se/
Postat av: emma

nämen hej vännen! visste inte att du hade blogg =) allt bra med dej? kramis

2009-10-30 @ 22:56:58
URL: http://nickosemma.blogg.se/
Postat av: jossan

jag hade mer än gärna följt med men ska på en jobbintervju på förmiddagen sen sak jag jobba två ynka timamr på eftermiddagen.. =(( vilken tid skriver du? gissar att de e tidigt.. =(( ja, men hör av dig s kan vi plugga lr nått..=)))) skulle va kul att träfaf dig, va ju evigheter sen.. men skulel även va kul att få veta mer om proven å hur de e upplagt å allt.. =)

2009-10-30 @ 23:05:03
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0