JISSES!!

Här var det hundra år sen jag skrev! Jag trodde inte ens att den här bloggen fanns kvar. :) Jag skulle skapa en ny, och till min förvåning fanns den här kvar. Det kanske är lika bra att köra på den då för nu vart det jobbigt. Jag är inget datasnille, alls.. Så för att jag ska klura ut hur jag tar bort den här, och gör en ny, det kan ta evigheter!

Hmm, hänt sen sist då... hahah det är lixom ett år sen!! :)

Jag... Bor i krylbo (usch), har 2 katter som heter Hassan och Stella, Har min lilla Linda alldeles för långt borta, jobbar med min syster som personlig assistent, är fortfarande tillsammans med Rasmus, vi bor ihop, är förlovade osv.. Och min mamma kommer bli glad nu, för hon har fortfarande inte gett upp hoppet på den här bloggen, för nån månad sen sa hon att hon brukar vara in och kolla. HALLÅ JAG HAR INTE SKRIVIT PÅ ETT ÅÅÅR!! Men söt är hon iaf min mamma. Jag älskar min mamma. min mamma ska bjuda min på lunch idag! :D Nu ska vi se om jag kommer ihåg hur man publicerar det här...

Förresten.. kan man byta namn på bloggen? Mitt namn är lite... ja, hur ska jag säga.. Töntigt... hahah

Och vem fan har skrivit sug min kuk under!??!?!?! :O Som jag minns det stod det INTE där för ett år sen.. Kan man ändra det med!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0