Idag..

Har jag shoppat med LINDAA!! :D Eller okej.. Hon har shoppat.. Jag har FÖRSÖKT shoppat.. Jag hade visst inte så mkt pengar på HM kortet som jag trodde, Linda jag är skyldig dig 15 spänn.. Men iallafall så köpte jag en mascara, ASBRA var den! Den där ''falskaögonfransar-grejen''. Sen har jag försökt slingat håret och Linda hjälpte mig. Det vart faktiskt riktigt bra när man fixade håret. Det höll på att bli orange, men det blev ljusbrunt. Hos farmor har vi vart idag också.. Vi hade en enormt ihärdig och livlig diskussion om invandrare, farmor är lite negativ i den frågan medans jag är mindre fördomsfull. Det slutade iaf med att vi satt och skrek på varandra över bordet. Kakan hon hade gjort var god iaf.. Nu kan jag inte skriva så mkt mer för jag har en katt här som vill vara med och skriva. :) Vi återhörs! Nog för att jag inte har så många läsare, inte ens Linda verkar det som.. :'(

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag kommer alltid va din trogna läsare! Hade bara glömt bort den här bloggen lite, eftersom DU INTE HAR BLOGGAT PÅ ETT ÅR! :p Tack för en toppendag förresten. :) Och du, behåll dom där 15 kronorna. ;)

puss <3

2009-10-22 @ 19:20:21
URL: http://lindas.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag visste inte ens att du hade en men nu läser jag :)

2009-10-25 @ 09:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0