Goooooodmorgon!

Klockan är nu 06.10.. Kul! Jag är ledig idag.. Kul! Haha nejdå jag är inte bitter, egentligen, kunde bara inte sova. Idag ska jag plugga kartläsning med pappa hade jag tänkt, det går inte så jäkla bra jag ska till Falun på tisdag och skriva för typ 5e gången.. KARTOR ÄR SKITSVÅRA!! Och fixa papperen till A-kassan ska jag också göra. Hoppas inte tanten jag jobbar för har bort dom igen bara.. Sen blir det till att handla lite mat, de blir taco med Rasmus ikväll! <3 Men vad roligt, nu startar datorn om sog om 10 min.. WHY!? Jaja, jag kanske ska försöka sova igen då. Lycka till i Fagersta idag Pullan. Gomorrn!

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är galen människa.. Sov!

Tack så mycket. :) <3

2009-10-23 @ 07:46:05
URL: http://lindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0