Beroende..

Jag har ett beroende.. Jag är beroende av Café World på Facebook... USCH, det tog emot att säga.. Haha! Men det är faktiskt riktigt kul! :D Gårdagen vart jättelyckad. Vi käkade gott, drack gott och spelade massa kort. Jag och Rasmus hade en liten dispyt imorse.. ''Din'' och ''min'' toalett.. Haha kan man inte bara ha EN toalett här i världen!? :P Det är nog lugnt nu iaf. Senare blir det mystaco och förhoppningsvis dom 2 senaste Johan Falk filmerna. Just nu ligger jag i soffan och väntar på att ''maten'' ska bli klar på Café World och zappar mellan mina favorit kanaler: Zone reality och tv4 fakta. <3

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha gumman, det är sånt där man aldrig erkänner. ;)

2009-10-25 @ 18:41:32
URL: http://lindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0