Varför..

Har jag så svårt att skriva i en blogg varje dag..? Jag behöver ju inte skriva många rader.. Och jag är ju ändå inne på nätet varje dag.. jag kanske inte har så mkt att skriva om.
Idag blir det jobb vid 4 iaf, innan det ska jag träffa Kattis som jag inte umgåtts med på år och dar.
Och innan Cecila kommer ska jag städa pappsens hus. Det är sååå jävla tråkigt, men det är ju en tusenlapp extra i månaden iaf. :) Vet inte vad jag ska skriva om mer nu.. haha! Men det vart ju några rader iaf. :)
HERRÅÅÅ!

Kommentarer
Postat av: jossan

hej gumman! kom precis hem.. =) jag kuggade med en poäng på lagstiftningen men klarade säerhet å beteende..=))) men en jävla poäng!! de blev jag sur över..d essutom när jag gick tillbaka å ändrade från rätt tillf el svar.. =(( men ska skriva om den 8 december då har jag även kartprovet.. =) hur har de gått för dig? har du skrivit några fler gånegr sen sist? kram!

2009-11-17 @ 13:08:31
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

idag skriver jag omprov å kartprovet!! 0)) har du fickat kartprovet än?? inte uppdaterat på länge så jag vet ju inte..=)) kram

2009-12-08 @ 06:27:59
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/
Postat av: jossan

idag skriver jag omprov å kartprovet!! 0)) har du fixat kartprovet än?? inte uppdaterat på länge så jag vet ju inte..=)) kram

2009-12-08 @ 06:28:11
URL: http://josefinebornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0